مصاحبه آرشیو خبر ها
3 سال در یووه و بعـد بوکا !

3 سال در یووه و بعـد بوکا !

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یوونتوس که پس از پیوستن به یووه همواره جز بازیکن های برتر یوونتوس بوده و توانسته گل های زیاد و مهمی را با پیراهن یووه بثمر برساند در مصاحبه ای درباره آینده خود و تیم ملی آرژانتین می گوید .

" من فکر می کنم که گروه مربیگری تیم ملی آرژانتین و سابلا بر روی تعداد محدودی توجه و تمرکز کرده اند و سابلا با ایده های خود تا انتها پیش خواهد رفت . و شما باید به این نظر احترام بگذارید . من سال فوق العاده ای را فصل قبل در سیتی داشتم اما دعوت نشدم "

" ایگواین و بازیکنان مهم دیگری هم این شانس را از دست دادند و من هم دعوت نشدم . سابلا این واقعیت را ثابت کرده که بازیکنان دیگر چه مصدوم باشند و چه نباشند من دعوت نخواهم شد و این یـک واقعیت است "

" شما باید اجازه دهید که بازیکنان در آرامش کار کنند ، و مشخص است که همه تنها با دعوت شدن از سوی شما خوشحال نخواهند بود . در شرایطی که انتخاب کردن مهاجمین برای بعضی از بازیکنان مانند هدیه دادن به آن ها است ، کار کردن هرگز آسان نخواهد بود و نباید طوری باشد که کسانی که دعوت نمی شوند به دیگران لعنت بفرستند "

" این من را آزار می دهد که می بینم فردی که مسئول انتخاب بازیکنان است اصلا به من نگاه نمی کند ! و من هم خواب و خوراکم را از دست نمی دهم اگر به جام جهانی نروم !! "

" من هنوز یک قرارداد ِ 3 سال ِ با یوونتوس دارم و بعد از آن بدون شک بوکاجونیورز خواهد بود . روزی در اروپا بازی کردم و مطمئنا روزی هم به تیمی مانند بوکا جونیورز باز خواهم گشت و اجازه می دهم که فرزندانم من را با پیراهنی که بسیار به آن علاقه داشتم ببینند "

" عشق ِ من به پیراهن بوکا تغییری نکرده است . و می خواهم برای بوکا به طور رایگان بازی کنم . اگر من به بوکا می روم بخاطر ِ خودم و خانواده ام و کسانی که می خواهند بار دیگر من را با پیراهن ِ بوکاجونیورز ببینند این کار را می کنم . رویای من پایان دادن دوران و زندگی حرفه ای با پیراهن بوکا است "

توپ طلا به چه کسی می رسد ؟

" به نظرم عنوان بازیکن برتر سال باید به فرانک ریبری برسد . ما می دانیم که مسی و رونالدو هر سال برای توپ ِ طلا می جنگند اما ریبری قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و او باید برنده این عنوان شود "

جام جهانی برزیل ؟

" با بازیکنانی که تیم ملی آرژانتین دارد ، تیم ِ ما پتانسیل ِ زیادی در برزیل خواهد داشت . اما آلمان ، برزیل و حتی ایتالیا هم می توانند قهرمان جام جهانی شوند . بخصوص آلمان که در طول این سال ها ساختار و سازماندهی بسیار خوبی داشته "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: